Ocena bonitete z vidika nefinančnih kazalnikov poslovanja

Žal do te vsebine ne morete dostopati, ker niste aktivni naročnik priročnika Finančni menedžment in kontroling .

 Finančni menedžment in kontroling

Kratek predogled članka:

Organizacija lahko s pomočjo pridobivanja nefinančnih kazalnikov pride do določene bonitetne ocene poslovanja, ki je:

-        lastna bonitetna ocena ali

-        bonitetna ocena poslovnega partnerja.

Oceno lastne bonitete pridobimo s pomočjo internih analiz, letnih pogovorov z zaposlenimi, anketami zadovoljstva s kupci in dobavitelji, informacije iz okolja ipd.

 

Bonitetna ocena poslovanja poslovnega partnerja je možno pridobiti iz javno objavljenih letnih poročil, poslovnih poročil, informacij iz okolja glede solidnosti poslovanja in plačil ipd.

 

Vrste nefinančnih kazalnikov poslovanja so:

•        poslovanja s strankami,

•        vidik notranjih poslovnih procesov,

•        učenje in rasti,

•        spremljati odnos do kupcev,

•        število novih storitev,

•         število reklamacij, število dejanskih vstopov v nove tržne niše ...

Priročnik Finančni menedžment in kontroling

Priročnik in portal vam zagotavljata:

  • praktične primere in strokovne napotke za učinkovito upravljanje s financami,
  • kakovostne, pravilne in ažurne informacije za sprejemanje pravilnih poslovnih odločitev,
  • uporabna orodja za finančno poročanje,
  • nasvete za hiter odziv na zakonodajne novosti in nove priložnosti na trgu.